Sve podatke o instituciji održava LEAR (Legal Entity Appointed Representative). Za svaku instituciju koja ima svoj PIC postoji samo jedan LEAR, i zadužen je da podaci o instituciji budu tačni i ažurni. Dodatno, jedino LEAR dodeljuje (i može izmeniti) imena i funkcije osoba nadležnih za digitalno potpisivanje ugovora i izveštaja (i pravne i finansijske). Svi koji treba nešto da potpišu moraju biti registrovani korisnici PP (Participants Portal).
Funkcije LEAR-a su administrativne i preporuka je da tu funkciju obavlja neko od administrativnog osoblja. LEAR može nominovati svoju zamenu AA (Acount Administrator), a koji može raditi isto što i LEAR, osim što on ne može nominovati sledećeg AA. Registracija LEAR data je u uputstvu dostupnom ovde
Kako da utvrdite ko je LEAR u Vašoj instituciji? | |
U cilju zaštite ličnih imena i identiteta, predviđeno je da se LEARu obraćate preko e-mail forme. Na linku pronađite svoju instituciju i izborom CO, obratite mu se e-mailom.
Popis svih fakulteta i instituta u okviru Univerziteta u Beogradu sa PIC-om. |
Popis svih uloga u instituciji
Naziv uloge | Ko je to | Opis |
Legal Entity Appointed Representative (LEAR) | Osoba koju je organizacija odredila za održavanje podataka u sistemu EES (Electronic Exchange System). | Nominuje tj. unosi u sistem LSIGN, FSIGN, AcAd. Održava podatke o instituciji.Može da vidi samo SPISAK projekata iz te institucije i njihove koordinatore. |
Account Administrator (AcAd) | Osoba koja menja LEARa kada je odsutan. Nije obavezno da postoji, ali je poželjno. | Može sve što i LEAR osim da nominuje nove AcAD |
Legal Signatory (LSIGN) | Osoba ovlašćena da potpisuje sve dokumente u ime institucije. | Elektronski potpisuje sva dokumenta koja mu dostavljaju koordinatori/učesnici projekata. Dokumenti se dostavljaju kroz EES. |
Financial Statement Signatory (FSIGN) | Osoba ovlašćena da potpisuje sve FINANSIJSKE dokumente u ime institucije. | Elektronski potpisuje sva finansijska dokumenta koja mu dostavljaju koordinatori/učesnici projekata. Dokumenti se dostavljaju kroz EES. |